Maak kennis met Waw-traject op dvd

14/12/2012
Vierdewereldgroep Mensen voor Mensen, een vereniging waar armen het woord nemen uit Aalst, ging met mensen in generatiearmoede op weg naar duurzaam werk. Ze deden dit via een vernieuwende begeleidingsmethodiek, het WAW-traject. Dit is een geïntegreerde aanpak van werk, armoede en welzijn. Nu kan u ook kennismaken met het WAW-traject via een dvd waarbij je het leven kan volgen van 1 van de deelnemers tijdens het WAW-traject.

U ziet Vanessa thuis, op het werk, in de groep, in de werkwinkel, bij haar hulpverlener,… en zo krijgt u een goed beeld van hoe een WAW-traject er echt uit ziet.  Heidi Degerickx (projectverantwoordelijke) en Sonia Peelman (opgeleide ervaringsdeskundige in de armoede en sociale uitsluiting) werkten het project de voorbije 3 jaar uit en begeleidden de mensen van A tot Z. Zij geven meer uitleg over het traject. U kan de dvd bestellen bij Vierdewereldgroep Mensen voor Mensen voor 15 euro of 5 euro (voor mensen met een laag inkomen), via deze link.